Vedoucí oddělení sekretariát tajemníka zařazený/á v odboru kancelář tajemníka
Zařazení: Vedoucí odboru/odděleníVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Statutární město Olomouc
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/63
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Více informací o společnosti naleznete na www.olomouc.eu.
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- výkon agendy koncepčních a operativních činností na úseku tajemníka Magistrátu města Olomouce v oblasti samostatné a přenesené působnosti,
- vedení týmu, který poskytuje odborný servis tajemníkovi Magistrátu města Olomouce,
- zajišťování organizačních a koordinačních činností,
- řízení, koordinace a zajištění vnitřní komunikace úřadu,
- koordinace PR a marketingu úřadu.
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem,
- trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka,
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor:
- humanitní nebo HR management výhodou.
Praxe:
- praxe ve veřejné správě minimálně 5 let,
- praxe v řídící činnosti minimálně 5 let.
Jiné požadavky:
- velmi dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti,
- analytická a koncepční způsobilost,
- adaptabilita a flexibilita,
- smysl pro týmovou práci,
- všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy,
- znalost práce na PC s programem Microsoft Office ( Excel, Word),
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům,
- řidičský průkaz skupiny „B“ .
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna
- na dobrovolnickou činnost,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost vést tým kolegů,
- příjemné pracovní prostředí,
- přátelský kolektiv,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
- Flexi Passy,
- příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
- služební mobilní telefon a notebook,
- možnost využít benefitní program mobilních operátorů,
- možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma,
- permanentky do Moravského divadla, do ZOO a na hokej,
- interní jazykové kurzy skupinové i individuální v různých úrovních
- pokročilosti,
- možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu,
- jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž.
Platová třída: 12. platová třída (26.600 – 40.120,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: doba neurčitá
Místo práce: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971,
Lhůta pro podání přihlášky:
30. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
- datovou schránkou (ID: kazbzri),
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit
nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Místo pracoviště: | Olomoucký | Olomouc | území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | vysoká škola |
Znalost PC: | specialista uživatel MS Office denní užívání |
Požadované jazyky: | |
Řidičské oprávnění: | |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224 819 391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | www.jobsystem.cz |