Administrativní pracovník / pracovnice cestovní kanceláře
Zařazení: Administrativní pracovníkVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
AZZURRO TOUR OPERATOR s.r.o.
Jsme největším prodejcem letních dovolených v Itálii na českém trhu a zároveň provozujeme portál www.italie.cz.
Více informací o společnosti naleznete na www.italie.cz.
Náplň práce:
- administrativní zpracování poptávek, faktur, vedení evidence a další administrativní práce
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- praxi v cestovní kanceláře nebo agentuře
- schopnost práce v Excel a Word
- dobrý vztah k číslům
- schopnost samostatné práce
- chuť učit se a zdokonalovat
Nabízíme:
- práci na HPP v centru města
- stmelený a vstřícný kolektiv
- stravenkový paušál
- možnost dovolené v Itálii za sníženou cenu i pro rodinné příslušníky
Nástupní mzdové ohodnocení 25 000 - 29 000 Kč/měsíc. Po zapracování zvýšení mzdy, další zvyšování podle výsledků práce.
Místo práce: Brno
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: brno@azzurro.cz.
Pro bližší informace volejte na tel.: 704 972 360 - Jan Katolický.
Místo pracoviště: | Jihomoravský | Brno-město | Brno |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | uživatel samouk - základní balíček MS Office |
Požadované jazyky: | |
Řidičské oprávnění: | |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224 819 391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | www.jobsystem.cz |