Asistentka v realitní kanceláři
Zařazení: Administrativní pracovník AsistentkaVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je realitní a investiční společnost MIG soustředěná na Jihomoravský kraj. Profiluje se zejména jako prodejce developerských projektů svých významných klientů, zajišťuje však i prodej a pronájem všech typů nemovitostí. MIG rozvíjí i vlastní developerské projekty. Samozřejmostí její činnosti jsou právní jistoty klientů a komplexní servis, které poskytuje díky šestnáctileté praxi. V následujícím roce uvolní do prodeje novostavby v hodnotě přes 500 mil. Kč…
Náplň práce:
- komunikace s klienty, dodavateli, úřady
- administrativní podpora celé kanceláře včetně vedení společnosti a realitních makléřů
- zajištění chodu kanceláře po provozní stránce
- vyřizování pochůzek
- porovnávání cen a služeb dodavatelů/partnerů/ konkurence
- zpracovávání dat, příprava dokumentace
- práce v interním realitním softwaru společnosti - příprava, prezentace a aktualizace nabídek
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- komunikativní znalost AJ (nebo NJ)
- předchozí zkušenosti z oblasti administrativy
- velmi dobrá znalost práce na PC
- organizační a komunikativní dovednosti
- příjemné a reprezentativní vystupování, aktivní přístup
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost a schopnost týmové práce
Nabízíme:
- všestranná práce v dynamické společnosti
- pracoviště v reprezentativním prostředí
- možnost osobního a profesního růstu
- služební telefon, stravenky
Místo práce: IBC, Příkop 843/4, 602 00 Brno
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 29. 9. 2017. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Místo pracoviště: | Jihomoravský | Brno-venkov | IBC, Příkop 843/4, 602 00 Brno |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | specialista uživatel MS Office denní užívání |
Požadované jazyky: | Angličtina - aktivně |
Řidičské oprávnění: | |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224819391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | jobsystem.cz |