Asistentka manažera Nákupního centra Borská pole
Zařazení: Administrativní pracovník AsistentkaVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost Société Tchéque de centres commerciaux s.r.o. - stabilní společnost vlastnící síť nákupních center v rámci střední Evropy.
Náplň práce:
- spolupráce při vedení účetní evidence a faktur
- dohled nad krátkodobými pronájmy
- asistence při sestavování rozpočtů a dohled nad ním (asistence při vyjednání dodavatelských smluv a dohled nad plněním od dodavatelů)
- vyhotovení objednávek, jejich evidence
- zajištění chodu kanceláře
- asistence při zajištění marketingových aktivit
- vypracování reportů
- vedení agendy odpadového hosp. PO dokumentace HCPP
- pracovní doba po-pá (od 9 hod.)
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- znalost anglického nebo francouzského jazyka na komunikační úrovni (občasná komunikace s vedením společnosti v zahraničí)
Nabízíme:
- mzda 24 - 27 tisíc Kč
- 5 týdnů dovolené
- práci na dobu určitou - záskok za mateřskou dovolenou
- práce v malém kolektivu
Místo práce: Plzeň
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 17. 3. 2020. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Místo pracoviště: | Plzeňský | Plzeň-město | Plzeň |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | specialista uživatel MS Office denní užívání |
Požadované jazyky: | |
Řidičské oprávnění: | |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224819391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | jobsystem.cz |