Obchodní asistentka - Brno
Zařazení: Asistentka Obchodní asistentVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Profil společnosti:
TONERCENTRUM, s.r.o. je rodinná firma, je nás cca 23 zaměstnanců, letos oslavujeme 20 let, co jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „ pracovní náplní" je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (i ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Více informací o společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz
Náplň práce:
Firma s mezinárodní působností zaměřená na velkoobchod s tonery do tiskáren hledá do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici.
- obchodní činnost jako fakturace
- vyhodnocování nabídek a poptávek
- písemná komunikace s klienty (e-mail, Skype)
Požadujeme:
- dobrá znalost práce na PC (Excel, Word)
- znalost angličtiny na střední úrovni
- komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, flexibilita a práce v kolektivu
Nabízíme:
- práci na HPP - jednosměnný provoz
- pružná pracovní doba od 8,30 do 17,00 hodin
- volné víkendy a svátky
- benefit ve formě stravenek a multisportkarty
- po zapracování k základní mzdě ohodnocení ve formě prémií, vánoční odměny
Místo práce: Brno - Královo Pole
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem.
Pro odpověď na tuto pozici používejte e-mailovou adresu: dmensikova@tonercentrum.cz
Platnost inzerátu končí 23. 2. 2020. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Místo pracoviště: | Jihomoravský | Brno-město | Brno - Královo Pole |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | uživatel samouk - základní balíček MS Office |
Požadované jazyky: | |
Řidičské oprávnění: | |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224819391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | www.jobsystem.cz |