Asistent / asistentka obchodního oddělení / recepční - Plzeň
Zařazení: Administrativní pracovník Asistentka RecepčníVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je CHEIRÓN, a. s. - česká společnost působící na trhu od roku 1994 a poskytuje služby a odborné poradenství v oblasti zdravotnických prostředků.
Náplň práce:
- součinnost s obchodním oddělením a jeho administrativní podpora
- evidence pošty a došlých faktur
- ověřování dokumentů na úřadech
- práce v informačním systému
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- práce na PC - Word, Excel, Outlook
- ŘP sk. B
- organizační schopnosti
- praxe vítána
Nabízíme:
- práci v mladém kolektivu
- příjemné pracovní prostředí
Místo práce: Plzeň - Lobzy
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 26. 12. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Místo pracoviště: | Plzeňský | Plzeň-město | Plzeň - Lobzy |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | specialista uživatel MS Office denní užívání |
Požadované jazyky: | |
Řidičské oprávnění: | B |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224819391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | jobsystem.cz |