Administrativní pracovník / pracovnice - back office - vhodné i pro absolventy
Zařazení: Administrativní pracovník Pracovník back officeVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, který má obchodní zastoupení nadnárodní společnosti v ČR.
Náplň práce:
- administrativní podpora každodenního chodu společnosti
- zejména pak vyřizování zakázek a komunikace s dodavateli a zákazníky
Požadujeme:
- vzdělání: min. SŠ možno i absolvent - ekonomický směr výhodou
- logické myšlení nutnou podmínkou
- jazyk: AJ na komunikativní úrovni nutnou podmínkou, NJ výhodou
- PC znalosti: základní uživatelské požadavky PC uživatele, MS Office, znalost SAP výhodou
Nabízíme:
- práci na HPP
- mzdové ohodnocení 20 -25 000 Kč/měs. + osobní ohodnocení
- zázemí nadnárodní společnosti
- podpora dalšího vzdělávání
- standardní zaměstnanecké výhody
Místo práce: Brno
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 13. 9. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Místo pracoviště: | Jihomoravský | Brno-město | Brno |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | uživatel samouk - základní balíček MS Office |
Požadované jazyky: | |
Řidičské oprávnění: | |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224819391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | www.jobsystem.cz |