Asistentka v advokátní kanceláři
Zařazení: Administrativní pracovník AsistentkaVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Kocián Šolc Balaštík, advokátní kancelář, s.r.o. hledající do svého týmu kandidátku na místo asistentky pro tým právníků.
Náplň práce:
- administrativní podpora týmu právníků
- příprava a úprava dokumentů v MS Office
- komunikace s klienty, úřady, soudy
- příprava podkladů pro fakturaci
Požadujeme:
- ukončené SŠ vzdělání
- dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- znalost AJ
- pečlivost, samostatnost, komunikativnost
- vysoké pracovní nasazení, proaktivní přístup a flexibilitu
- týmovou spolupráci, klientský přístup
- zkušenost na administrativní pozici
Nabízíme:
- zázemí renomované kanceláře
- odpovídající finanční ohodnocení
- pracoviště v centru Prahy
- zaměstnanecké benefity
Místo práce: Praha
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 17. 2. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Místo pracoviště: | Praha | Praha | Praha |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | specialista uživatel MS Office denní užívání |
Požadované jazyky: | Angličtina - aktivně |
Řidičské oprávnění: | |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224819391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | jobsystem.cz |